Vysoce výkonný syntetický motorový olej s nízkým obsahem sulfátového popelu, fosforu a síry (low-SAPS), vyvinutý pro mazání nejnovějších naftových motorů U.S. EPA 2007, Euro VI s filtrem pevných částic (DPF) nebo katalyzátorem výfukových plynů (SCR) vyžadující naftu s nízkým obsahem síry (50 ppm a méně), pracující v těžkých provozních podmínkách.
ACEA: E9
Allison: TES 439
API: CK-4
API: CJ-4
API: CI-4
API: CI-4+
Caterpillar: ECF-3
Caterpillar: ECF-2
Cummins: CES 20086
Detroit Diesel: 93K218
Detroit Diesel: 93K222
Deutz: DQC III-10 LA
Deutz: DQC III-18 LA
Ford: M2C-171-F1
Jaso: DH-2
Mack: EO-S 4.5
MAN: M 3775
MAN: M 3575
MB: 228.31
MTU: Typ 2.1
Renault: RLD-3
Volvo: VDS-4.5
Objem: 1000 L
SAE Viskozita: 15W-40
Hmotnost v kg: 875
Kinematická viskozita při 40°C: 113
Celní nomenklatura: 27101981
Sazba spotřební daně v Kč/L: 0.00
Cena bez spotřební daně v Kč/L: 103.00
Cena za balení bez spotřební daně v Kč: 103000.00
Norma: MAN
Norma: MB
Norma: ACEA
Norma: API
Norma: Renault
Norma: MTU
Norma: Allison
Norma: Caterpillar
Norma: Cummins
Norma: Deutz
Norma: Jaso
Norma: Mack
Norma: Volvo
Norma: Ford
Norma: Detroit Diesel
Počet ks v balení: 1
Objem: 1000 L
Specifikace: ACEA E9;
API CI-4, CI-4+, CJ-4, CK-4;
Allison TES 439;
Caterpillar ECF-2, ECF-3;
Cummins CES 20086;
Detroit Diesel 93K218, 93K222;
Deutz DQC III-10 LA, DQC III-18 LA;
Ford M2C-171-F1;
Hino;
Isuzu;
JASO DH-2;
MAN M 3575, M 3775;
MB 228.31;
MTU Typ 2.1;
Mack EO-S 4.5;
Renault RLD-3;
UD Trucks;
Volvo VDS-4.5