Vysoce výkonný syntetický motorový olej s nízkým obsahem sulfátového popela, síry a fosforu (Low-SAPS), snižující spotřebu paliva, určený pro mazání nejmodernějších motorů Euro VI. Určen pro naftové motory Euro IV, Euro V a Euro VI vybavené filtrem pevných částic (DPF) nebo katalyzátorem výfukových plynů (SCR) spalující naftová paliva s nízkým obsahem síry (50 ppm a méně), pracující v náročných podmínkách.
ACEA: E7
Allison: TES-439
API: CK-4
Case: New Holland MAT 3571
Caterpillar: ECF-3
Cummins: CES 20086
Detroit Diesel: 93K218
Detroit Diesel: 93K222
Deutz: DQC III-18 LA
Ford: WSS M2C171-F1
Mack: EO-S 4.5
MAN: M 3775
MAN: M 3575
MB: 228.31 (DTFR 15C100)
MTU: Type 2.1
New Holland: MAT 3571
Renault: RLD-3
Volvo: VDS-4.5
Daimler: DTFR 15C100 (228.31)
Objem: 208 L
SAE Viskozita: 10W-30
Hmotnost v kg: 193
Kinematická viskozita při 40°C: 79.4
Celní nomenklatura: 27101981
Sazba spotřební daně v Kč/L: 0.00
Cena bez spotřební daně v Kč/L: 115.00
Cena za balení bez spotřební daně v Kč: 23920.00
Norma: MAN
Norma: MB
Norma: ACEA
Norma: API
Norma: Renault
Norma: MTU
Norma: Allison
Norma: Caterpillar
Norma: Cummins
Norma: Deutz
Norma: Mack
Norma: Volvo
Norma: Ford
Norma: Case
Norma: New Holland
Norma: Detroit Diesel
Norma: Daimler
Počet ks v balení: 1
Objem: 200 - 210 L
Specifikace: ACEA E7; E9; E11
API CK-4; CU-4; CI-4+; CJ-4; SN
Allison TES-439;
Case New Holland MAT 3571;
Caterpillar ECF-3;
Cummins CES 20086; CES 20081;
Detroit Diesel 93K218, 93K222;
Deutz DQC III-18 LA;
Ford WSS M2C171-F1;
MAN M 3575, M 3775; M3271-1;
MB 228.31 (DTFR 15C100);
Daimler DTFR 15C100 (228.31);
MTU Type 2.1;
Mack EO-S 4.5; EO-O Premium Plus;
Renault RLD-3; RGD
Volvo VDS-4.5; VDS-4; CNG;