Skladem

Kód: 550040602

Shell Helix Ultra Professional AP-L 5W-30

Plně syntetický Low SAPS motorový olej
Nejnovější generace plně syntetického motorového oleje s aktivní samočistící technologií. Tento olej je navržen především pro náročné provozní podmínky moderních zážehových a vznětových motorů Peugeot a Citroen vybavených filtry pevných částic. Motorový olej je taktéž doporučen pro japonské vozy Toyota a Honda.
ACEA:
C2
PSA:
B71 2290
Objem:
1 L
SAE Viskozita:
5W-30
Hmotnost v kg:
0.91
Kinematická viskozita při 40°C:
59.59
Celní nomenklatura:
27101981
Sazba spotřební daně v Kč/L:
0.00
Cena bez spotřební daně v Kč/L:
380.00
Cena za balení bez spotřební daně v Kč:
380.00
Norma:
ACEA
Norma:
PSA
Počet ks v balení:
12
Objem:
1 L
Specifikace:
ACEA C2; PSA B71 2290
Akce:
Ano
Cena bez DPH:
Cena s DPH
380,00 Kč / L
380,00 Kč / ks
459,80 Kč / ks
Cena bez DPH:
380,00 Kč / L
380,00 Kč / ks
Cena s DPH
459,80 Kč / ks

Shell Helix Ultra Professional AP-L 5W-30

1 L
Plně syntetický Low SAPS motorový olej
Akce Skladem
Cena 459.8 s DPH 380,00 Kč bez DPH 380,00 Kč / L
380,00 Kč / L
Plně syntetický Low SAPS motorový olej

Shell Helix Ultra Professional AP-L 5W-30

209 L
Plně syntetický Low SAPS motorový olej
Akce Skladem
Cena 92304.85 s DPH 76 285,00 Kč bez DPH 365,00 Kč / L
365,00 Kč / L
Plně syntetický Low SAPS motorový olej
Přidat do košíku
Nesouhlasím
Omezená dostupnost

  • Nejlepší cena od autorizovaného distributora Nejlepší cena od autorizovaného distributora
  • Doprava zdarma při objednávce nad 3000 Kč Doprava zdarma při objednávce nad 3000 Kč
  • Poradíme vám, volejte na +420 379 422 580 Poradíme vám, volejte na +420 379 422 580

Parametry

Objem
1 L
ACEA
C2
PSA
B71 2290
SAE Viskozita
5W-30
Hmotnost v kg
0.91
Kinematická viskozita při 40°C
59.59
Celní nomenklatura
27101981
Sazba spotřební daně v Kč/L
0.00
Cena bez spotřební daně v Kč/L
380.00
Cena za balení bez spotřební daně v Kč
380.00
Počet ks v balení
12

Ke stažení

Technické listy

Ke stažení (84.86k)

Doporučujeme dokoupit

16 dalších produktů ve stejné kategorii: